24/01/2012

CNY

CNY

permulaan dari kate secantik bahase , salam 1 malaysie :D

start cuti raye cine , aku excited giler giler nak balek JB ! nak balek JB ! nak balek JOHOR BAHRU ! aku nak balek jugak . tak kire ape . sanggop aku naek moto cabok aku balek jb . aku nak jumpe dye . aku nak keluar ngan dye . aku nak tengok muke dye . aku nak bercakap secare live ngan dye . aku nak tengok reaksi dye depan aku . aku nak dye happy bersame aku . aku tanak lukekan hati dye lagi . aku nak dye jadik teman hidop dan matiku . aku sayangkan dye . aku tanak gadoh gadoh ngan dye . aku rindu dye . aku sanggop buat ape saje untok dapat jumpe dye . dye sangat sweet bagi aku . manis sangat . ngan kulit puteh dye . ngan pakai spec bingkai tebal hitam dye . ngan care pemakaian tudong dye . ngan tahi lalat dye . ngan care dye yang sopan . ngan dress up dye yang mengancam . haritu kami da jumpe da di segamat . kak ana belanje kiteorang pizza hut . aku , dye , kak ana , nif ngan caim . wow ! aku berkawan ngan kawan kawan dye . tak sangke aku boleh masok :) amin . semoge aku dapat kawan kawan yang baek :) semoge aku boleh terime :) kak ana , sorry time tu takde duit . tak dapat bantu kak ana bayarkan . aku appriciate sangat ngan dyorang . tapi betol betol nak mintak maaf sebab tak banyak bersuare . mase tu penat . seriously penat . tambah ngan ngantok lagi . maaf semue . terutame si dye . so sorry . kitorang g kip mart beb ! ingatkan kat tampoi je ade . kat segamat pon ade la . maju jugak segamat , bandar di tengah hutan :D sorry . gurauan semate mate orang segamat . walaupon aku kutok , dye tetap tempat bersejarah aku dan dye <3

eh ! terpesong jaoh lak aku ni . dari CNY ke US pulak . haha . sorry beb ! tak perasan . huhu . banyak citer nak kongsi . tapi mase tak menentukan . busy jek manjang . keje pon ade lagi tak buat ni . padahal nak kene anta naek cuti ni . esok pulak tu ! damn ! haha :D nak buat camne . terime jep . insyaAllah abdulhakimabdsham boleh ! :) aku balek raye cine dengan kawan ku bertige . aku , wan and paan . naek bas maju express . pukol 12.30 malam . hari jumaat malam sabtu . but means hari sabtu . huhu . pening da nak explain :D haha . dye da sampai uma da time tu . da selamat dulu da . da standby nak jumpe aku jep tu . hahaha . rindu membuak buak kot . brrrrr dibuatnyer . huhuh . kami bertige memulekan perjalanan dengan doa :) bapak aku ngan adeq aku yang hantar kami naek bas kat bus stand shah alam . lupe lak . kang majok lau tak citer . haha . hmm . alhamdulillah . pukol 4 lebih pagi kami sampai di bus stand larkin . mak aku amek aku . then , aku drive hantar wan ngan paan balek ABC . dyorang macam penat jer . kesian . kemudian aku pon balek la umah mak aku kat perling yang baru first taon ni kami dudok disini . keesokkan pagi nye aku dan dye keluar beb ! haha ! mase yang dinanti nantikan sudah sampai ! huhu . keluar g cs jer . but bagi aku da cukop la tu . nak g jaoh jaoh tak mampu lagi . nanti la kalau ade rezeki . aku ni da suke jalan jaoh jaoh . haha . kesian dye mase nak jumpe aku tu . tunggu aku kat mcd lame sangat . maaf ye makcik . saye terlambat . tapi saye datang jugak . hee . mengah saye berlari naek tangge and jalan laju nak jumpe awak . supaye nervous tu tak nampak sangat . hahah . wow ! dye menawan . huhu . dye pakai kemeje . aku pon pakai kemeje . haha . dahsyat beb . boleh lak same . tapi kami memang selalu pon same . hahah . mule mule , kami pergi lunch dulu . kami tak mam kat mcd . makan nasik kat food court . tapi sebelom tu beli ticket movie dulu . haha . beli ticket 1.45 citer bujang terlajak . huhuh . makan pon kongsi seyh ! wow ! haha . hmm . naseb baek aer ngan straw tak kongsi skali . hahaha . masok movie . tengok movie . then , kitorang nak g beli ticket bas . roger wan , ingat dapat naek kete paan ngan dye . tapi tak dapat :( hmm . nak wat camne . takde rezeki . takpe . kami teroskan perjalanan . then , kami singgah di kedai alat solek wanita . si dye beli thinner ilang kan quitic . aku follow jer . huhu . pastu beli cool blog . haha . lame da tak rase cool blog cs . haha . after that , nak g amek bas g larkin . ingatkan bas kat belah levis cs . tapi takde . kami naek ke ciq . jalan jalan . haha . motif aku nak dye nampak ABC . tapi , tak nampak jugak . errr . takpe lah . laen kali lah . hahah . pastu kami ke tempat nak amek bas kat public bank bandar . haha . tetibe jep ujan seyh . terkejot den . haha . dudok berdue ngan dye . ish ! pengalaman yang tak dapat dilupekan . huhu . seronok sangat sanagt . dye jage aku ngan rapi . huuuuu . sape yang taknak wooo ! hahah :DD . pastu kitorang naek bas sampai larkin . dye g beli ticket dye nak balek segamat esok . aku mintak dye beli dulu . sebab aku nak naek bas selepas dye naek bas g balek US . heee . dye dapat la ticket pukol 2 petang . aku lak ngan wan and paan maseh mencari cari ticket bas yang murah untok balek PSA semule . paan buat hal lak . errr . tapi nak wat camne . walau ape pon dye tetap kawan . huu . si dye follow jep aku . kesian dye . asek kejenye follow aku jer . aku tak rimas . tapi risau kalau kalau dye penat ke ape . heee . sorry dear kalau i buat u penat . :) then , aku dan dye naek bas pergi kip mart tampoi . da la nga ujan lebat time tu . sebelom dapat bas tu , kami main jalan jalan memenatkan kaki kot kehulu kehilir . haha . sebab nak carik bas ke taman perling . last last takde . errr . sakit sakit . huu . tapi akhirnye dapat bas . huu . nak balek ni . si dye balek uma akak dye kat taman u . aku balek uma mak aku la kat perling kan . huuu . but , aku nak dye singgah uma mak aku . nak mereke kenal kenal . huhu . hmm . sampai jer kat bustop , after 5 minit ibu pon sampai ngan persona gold JKU 3474 dye . hee . kami naek la . first time time tu aku bawak dye , tapi dye dudok belakang . dye tetap tersenyum . aku berase serbe salah jugak sebab dalam keadaan tetibe jep dye da kene mengadap ibu aku . ish ! jahat jugak aku . tapi sekurang kurangnyer aku kenalkan la lagi rapat . hohoh . but hati aku tetap gelisah tengok dye . dye macam tak selese kat uma mak aku . ish ! hakim ! ape kau da buat kat orang yang betol betol menyayangi , menyintai dan mengasihi kau ni . ish ! sorry dear . i know u're not ready . but , i suke kenalkan orang ni . erat kan silaturrahim . hee . sampai kat uma ibu kitorang lepak jap . then , ibu goreng keropok . malu kat dye , sebab dye datang uma bersepah lagi . yelah , baru 4 minggu masok . renovate pon ape la sangat . sebab duit bukan ade banyak pon . nak kene saving gak . dye pon dok je . aku tahu dye malu , segan , penat , letih . kesian . tapi aku tak memakse . aku biarkan jer . sorry dear kalau u tak comfortable . layanan tidak sebegitu baik . maafkan kami ea ? pastu kan , ibu gorang keropok ngan buat air limau . huhu . rumah takde makanan and minuman sangat . sebab baru pindah . err . menyirap aku . malu ni . tapi ape ley buat . da ni rezeki nak menemukan dyorang . hohoh . hmm . then , mam la ape la . tengok movie la . online la . haha . aku dapat gambar baru dari dye . wekkk ! huhu :DD . happy giler . huu . dye dapat la movie dari aku . huu . lame da aku takde gambar sendiri . ish ! bile la nak ade duit ni beli nikon or canon . huhuh . hmm . lepas mandy and solat maghrib kami pon keluar g makan malam . ngan DYE skali . huhuh . best seyh . pegi singgah selalu lak tu . haha :DD . ibu tersayang belanje . hee . thanks ibu . aku dan dye makan nasik ayam sambal . haziq , nasik goreng kampong , ibu ngan balqis makan mee hailam . hmm . semuenye kurang nyaman . haha . sarawak pulak keluar . hoho . hmm . after that nak hantar dye kat akak dye . tapi akak dye late lagi . so , kami balek uma ibu dulu sebab pendrive dye tertinggal kat uma ibu . lepak kejap . tetibe orang serawak call . opai ! sahabat handai aku . haha . dye ade prob kot . rindu giler dye ngan aku . ish ! takpe . takpe . baru tadi aku bace and comment kat blog dye . huhuh . hope kau bace cepat pai ! haha . bual punye bual sekali akak dye da call cakap da sampai public bank taman perling . kene bising aku kejap . hahah . kak . maaf ye . tak sengaje . ingatkan lame dari taman daye . sekali sekejap je da . haha . pastu aku pon g la hantar dye yang tersayang balek taman u uma kak dye . hee . jalan da la sesat sesat . huhu . ley pulak lupe aku jalan situ . maklum la . baru sekali penah masok . haha . sampai uma akak dye , lepak jap . bual bual siket . then , aku pon blah la balek . haha . best kot sehari ngan dye . huu . maaf wak . terime kasih tak terhingge ! awak satu satu nye teman sejati saye . saye harap dapat hidop ngan awak sampai bile bile . mane yang baek datang dar Allah . dan yang burok datang dari diri saye sendiri . saye rindukan awak lagi . saye sayangkan awak ! <3

abdulhakimabdsham<3fazilahsaadan


No comments:

Post a Comment