18/12/2011

LEAVE ME WHEN IM NOT PERFECT FOR U

salam dari hati yang sedang luruh dikala ku kesepian,,duhai hati mengapa kau begitu keras sampai diri sendiri tercalar,apa salah ku sampai perkara macam nie terjadi.. aku tahu aku bukan la terbaik,tapi aku cube menjadi yang terbaik..aku tak nak kau terpesong jauh dari kehidupan kite sebagai umat islam..aku mahu kau laksanakan tanggungjawab kepadanya..walaupun dalam pada masa yang sama,aku tak la sebaik mana..tapi aku mahu kau menjadi yang terbaik..

Hati aku tak la sekeras yang kau sangkakan.. hati aku penuh dengan kasih sayang yang akan kuberikan kepada kau, duhai sayang..mengapa kita selalu bertengkar,bertelingkah,bermasam muka, salah faham antara satu sama lain..
SAYANG..!!..tahukah engkau bahawa aku terlalu menyayangimu sehingga ku sanggup tahan dengan apa yang terjadi selama ini.tahukah engkau bahawa aku terlalu memerlukan mu dalam hidupku,, SAYANG!!.. aku tak mahu kita berterusan begini.. kerna,pekara ini akan lebih merosakkan hubungan kita..SAYANG!..aku tak mahu pergi jauh darimu,,andai satu masa nanti kita tidak ditakdirkan bersama,anggap la aku sebagai kenangan masa lalumu yang pahit ataupun manis..

Walaupun kau jauh dimataku,tapi setiap masa akan ku pastikan kau sentiasa di hatiku, walaupun bibir ku mengeluarkan kata yang kurang sedap didengar dan membuatkan kau sedikit terluka,maaf kan aku kerna aku tak pandai menjaga tingkah laku ku.. aku merasa bahagia saat kita bersama,tapi aku merasa perit saat kite berduka.. SAYANG!..rinduku padamu sangat mendalam sehingga bisa mengeluarkan airmataku.. jika hari ini hari terakhir buat kita,ku memohon maaf atas segala khilaf yang telah ku lakukan.. jika esok kita masih tersenyum bahagia,kita mulakan hidup baru...

Sayang.. aku tak secukup sempurna buat kau,sehingga membuat kau terlalu bersabar dengan ku.. aku pasrah andai ditakdirkan jodoh kita sampai sini kerna semuanya ketentuan NYA.. tapi akan ku cipta dunia yang baru saat kita tersenyum mesra semula,,SAYANG..aku tak mengharap kau melakukan yang terbaik buatku,aku hanya mahu kau bangkit semula dari kisah lama.. mulakan hidup yang penoh diberkati..AKU tak nak kau pergi jauh sehingga kita tidak dapat bertemu..

SAYANG,PABILA KAU BACA WARKAH INI,aku harap kita bersama lagi kerna diriku tak mampu untuk berjauh dengan mu.. aku hanya insan biasa yang penoh dengan kesalahan dan tidak cukup sempurna..

SAYANG..andai kata bila kau baca warkah ini kita tidak bersama lagi,aku harap kau masih tersenyum kerna senyuman kau buat semua orang bahagia termasuk diriku..

SAYANG..bukan mudah untuk ku melupakan semua kenangan kita bersama...SALAM IKHLAS DARI HATI NURANI KU KHAS BUATMU...

No comments:

Post a Comment