19/10/2011

TO YOU..

Salam readers..selamat tengah hari..gud afternoon n gud evening,,hee
makin hari makin terok,,kenape??
saya tak tahu adakah saya yang sala??
mungkin sala saya sebab sayan tak pandai jage hati dy??
mungkin saya terlampau ikutkan hati n perasaan saya??
saya tak tau nk ckap cm mane skang nie,, L
hatiku resah gelisah memikirkan akan hubungan ini,,
Ya ALLAH..kau bantulah hambamu ini,,
kau kuatkanlah imanku untuk menempuhi segala halangan yg datang..
aku takla sekuat kau yang mampu melawan segala yang datang
kesabaran ku sangat tipis berbanding kau..
aku tau segala yang berlaku mungkin berpunca dari hatiku,,
tp tahukah engkau bahawa aku sayang kat kau,,
i cant life without u,,
tp,,kalo ini berterusan,,
izinkan ku undur diri untuk melihat kau bahagia bersama insan lain..
aku rela berkorban,walaupun pahit yang ku telan,,
aku harus redha dengan ketentuan ilahi,,
semoga kau bahagia n selamat disana,,
AMIN,,,

No comments:

Post a Comment